Administratie en boekhouding
 

 

 Maak de basis van de administratie eenvoudig. Met onze
 aanpak kun je de verwerking van de administratie
 gedeeltelijk of zelfs volledig uit handen geven.


 

Maak de boekhouding simpel

De financiële administratie is de basis voor diverse (verplichte) vormen van verantwoording die je als ondernemer en onderneming hebt, zoals de aangifte BTW en de jaarrekening. Het voeren van je administratie kost je dagelijks tijd die je afleidt van het ondernemen, maar is essentieel om te weten hoe je organisatie ervoor staat. Met onze aanpak kun je volledig naar wens onderdelen van je administratie overlaten aan professionals van RHM, waarbij je kunt vertrouwen op actuele cijfers.

 

Totaaloplossing voor jouw administratie

We werken met de beste software om jouw administratie goed te kunnen voeren, namelijk AFAS Software. Afhankelijk van de omvang van je organisatie richten we vanuit RHM de boekhouding en alle processen die hieromheen plaatsvinden op maat voor je in. Zo heb je één partij waar je met alle vragen over de inrichting en verwerking van je boekhouding terecht kunt.

Wat hoef je zelf niet te doen

Als je besluit om onderdelen van je administratie uit te besteden bespreken we altijd wat mogelijk is in jouw specifieke situatie en wat het beste past bij jouw organisatie. Je kunt de volgende zaken uitbesteden:

  • De verwerking van je inkoopfacturen
  • De verwerking en het beschikbaar stellen van betalingen
  • De verwerking van de kas en bankmutaties
  • De verwerking van de omzet en verkoopfacturen
  • Het structureel herinneren, aanmanen en nabellen van jouw debiteuren
  • De verwerking van afschrijvingen en loonjournaalpost
  • Het voeren van de salarisadministratie en werkkostenregeling (WKR)
  • Het opstellen en verzenden van aangiften BTW en ICP
  • Het opstellen van managementrapportages

Staat er niet bij wat je zoekt? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken hoe we je het beste kunnen helpen.

De administratie moet tijd opleveren

Het uitbesteden van - delen van - de administratie levert je organisatie veel voordelen op. Je hoeft je niet meer druk te maken om zaken waar je niet helemaal in thuis bent. Het levert je daarnaast vaak een kostenbesparing en meer flexibiliteit op. Het allerbelangrijkste is dat je weer bezig kunt zijn met ondernemen en kunt zorgen voor succes als resultaat.

Zoom in op jouw branche

En ontdek wat RHM nog meer voor jouw organisatie kan betekenen.

Wil je meer weten?

Wij helpen je graag om meer uit je organisatie te halen.