Culturele instellingen

Culturele instellingen bevinden zich in een periode van grote veranderingen. Heilige huisjes die jarenlang overeind stonden worden in snel tempo neergehaald. Tegen subsidiebestedingen wordt anders aangekeken en klanten hebben last van de crisis. Bovendien komen er in snel tempo alternatieve aanbieders bij. Bibliotheken, centra voor kunsten, theaters, musea en muziekscholen zitten in financieel en organisatorisch lastige tijden. Subsidiezekerheden voor cultuur staan steeds meer  onder druk door onder andere de drie centralisaties waar de Nederlandse gemeenten mee te maken hebben en door de aangescherpte Europese regelgeving. In het verlengde daarvan worden in het land nieuwe werkmodellen uitgeprobeerd, waarbij enerzijds organisaties worden samengevoegd, anderzijds instellingen worden verkleind, gesplitst en opgeheven.

Al met al roerige tijden waar u voor moeilijke beslissingen komt te staan. Zoekt u ondersteuning van een proactieve financieel specialist, en sparringpartner die uw branche kent? Dan is Rühl Haegens Molenaar voor u de juiste keuze.

Rühl Haegens Molenaar is op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen bij culturele instellingen. Wij bezitten de specifieke kennis, modellen en benchmarks om u te ondersteunen bij financiële en fiscale vraagstukken. Wij gaan echter een stap verder door de gehele of delen van de financiële- en salarisadministratie uit handen te nemen. Vanzelfsprekend voorzien wij u van actuele informatie en ondersteunen wij u bij het opstellen van de begroting. Uw resultaat? U kunt zich bezighouden met uw kerntaken, terwijl de continuïteit en kwaliteit van uw administratie is  gewaarborgd.

Wij werken met AFAS Profit Online. Dit pakket biedt u de mogelijkheid om simpel, snel en flexibel de juiste informatie tot u te nemen.

Interesse?

Wij adviseren u graag over de mogelijkheden. Neem contact op met Freddie de Vries, telefoonnummer 0478-584333, e-mail: f.devries@rhmweb.nl