Klachtenregeling Rühl Haegens Molenaar

U staat centraal bij ons. Daarom doen wij doen onze uiterste best het ontstaan van klachten te voorkomen. Desondanks kan er op enig moment iets mis gaan. Heeft u een klacht of bent u ontevreden over onze dienstverlening, laat het ons weten zodat we u ook in de toekomst optimaal kunnen bedienen. Hieronder vindt u de procedure voor het indienen en de afhandeling van uw klacht.

Doel van de klachtenregeling

Het doel van onze klachtenregeling is:

  • om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen;
  • om van uw klacht te leren en zonodig wijzigingen aan te brengen in ons interne beheersingssysteem. 

Klacht indienen

U kunt uw klacht mondeling indienen door dit persoonlijk aan uw relatiebeheerder of aan de compliance officer van ons kantoor kenbaar te maken. Een schriftelijke klacht kan per e-mail worden ingediend via klachten@rhmweb.nl.

Klachtafhandeling

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw schriftelijke klacht reageren wij telefonisch of schriftelijk.

Bij een reactie op uw klacht geven wij aan met wie u te maken heeft en op welke wijze wij uw klacht willen afhandelen. Als dat niet direct kan, zullen wij aangeven binnen welke termijn we verwachten dat de klacht afgehandeld kan worden. 

Bent u van mening bent dat uw klacht niet volgens de bovengenoemde werkwijze is behandeld, of is uw klacht niet bevredigend afgehandeld, dan kunt u dat schriftelijk kenbaar maken bij de directie van Rühl Haegens Molenaar B.V. , Postbus 68, 5800 AB in Venray. 

Uiteraard kunt u op elk moment in deze procedure uw klacht intrekken. Deze procedure stopt op dat moment.




Klachtenregeling